all in

För plugget. Har tillåtit mig att ha riktigt lov på lovet, dumt nog. Idag pluggar jag satan, ska lära mig hela första världskriget till tisdag, och sen har jag sjukt mycket annat jag också borde få in under dagen. Måste få in under som närmaste dagarna. Imorgon börjar skolan igen, och veckorna fram till sommarn kommer bli allt annat än roliga. Vi har huuuuuuuuur mycket som helst + att alla nationella prov dar igång från och med onsdag. Biter i det sura äpplet och försöker ge allt jag har sista veckorna. Lovar inte att jag kommer ha tid att höra av mig här särskilt mycket, pga detta pluggeliplugg. Vi hörs när vi hörs, puss!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Maj gav oss hopp om sommar istället kommer snön.. de gillas inte huh?

2011-05-04 @ 02:09:21
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0