jag såg en stjärna falla, det var inatt när alla sov, jag tror jag önskade att du var nära


kvällspromenad.

Hur fina är inte stjärnfall egentligen? Såg ett på väg hem från bussen, bra start på lovet. 
Lekte att jag gick på haraldsbogymnasiet med Meggi idag och såg på deras sjukt bra kabaré istället för lugnets julshow - vilket känns som ett riktigt bra sistaval för 2011s skolgång! Myste lite på stan med julklappsshopping och subway efter det.

Sen jag kom hem har jag sovit, hur nu det gick till (?), skönt i alla fall! Och varit på kvällspromenad med vovven samt levererat sista bilderna på kusinbarnen - kusinerna är jättenöjda och jag är stolt över min prestation. Nu hoppas jag kunna få tid att fota på lovet - vill vill vill. 

Puss
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0