huvudstaden

Om jag borde sovit för en timme sedan? Ja. Om jag kommer vara vaken nån timme till? Förmodligen. 

Imorgon står klockan på 04.50, mmmm livet alltså. Ska till Stockholm med skolan, 06.10 rullar bilen hemifrån och 07.00 är det buss som gäller i några timmar. Ska väl besöka något tyskt institut och senare även tyska kyrkan, blir säkert mys. Mest fritid ändå verkar det som (hur nu det kom sig?), strosa runt lite bara liksom. 

Lyssnar på musik och har målat naglarna istället för att tvätta håret, väldigt smart! Guldiga och fina i alla fall. 
Funderar på om jag ska redigera lite eller om det innebär att jag blir kvar här alldeles för länge, kanske borde låta bli om mina kompisar ska stå ut med mig imorgon.. Sov sött! 

Internet vill inte samarbeta med mig, så ni kan ju låtsas att ni ser bilden jag tog sist jag åkte till Stockholm...
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0