fint

Hej där! :) 
Såg att sara valde mig till dagens blogg, tack! Om ni är några nya som kikar in så får ni inte glömma att ni kan följa mig på bloglovin om ni vill också, ni hittar ikonen i menyn ;)
Idag är det äntligen lite sol ute, kameran sitter på laddning och jag tänker försöka trotsa dessa ca 25 minusgrader och bege mig ut med kameran i alla fall en liten stund, så jag slänger självklart upp lite bilder här senare om ni vill se resultatet. 
Annars så blir det lite julstök här hemma idag, det ska pyntas och städas och göras godis med mera, mysigt. 


bild från 31 december 2009, jag gillar den fortfarande, den blev dock lite konstig i skärpan här på blogg.se tror jag, men men.

bloglovin

Kommentarer
Postat av: ilhana gromilic

godmorgon!

Ha en trevlig onsdag :)

2010-12-22 @ 12:24:02
URL: http://ppinkbbosnier.blogg.se/
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

Super fin blogg :D

Hoppas du har haft en bra dag ? :)

2010-12-22 @ 13:51:29
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0