och så ska vi vända tillbaka på dygnet och ställa väckarklockan på nollsex.nollnoll igen

En dag kvar - jag spenderar min på jobbet. 
Har tänkt att sova nu, men med tanke på att jag gick upp halv två så är jag inte sådär värst trött. Att det ska vara så himla mycket svårare att vända tillbaka på dygnet,
hej jag är en nattuggla. 

Mitt rum är tydligen stökigt också, enligt min pappas kusin, enligt mig är det i princip städat. Men jag kanske ska städa imorgon då, när jag ändå är igång med att vara duktig liksom.

Men vända tillbaka dygnet var det. Så jag säger väl godnatt till cyberspace i alla fall. Funderar på om jag ska krypa ner framför en film eller om jag ska krypa ner under täcket och intala mig att jag är trött. Vet inte vilket som får mig somna fortast.. Godnatt!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0