hastigt och lustigt

Lite hastigt och lustigt så har jag jobbat både hela dagen idag och ska jobba hela dagen imorgon och även på måndag + två lördagar senare i januari! Men inte ska jag klaga, tycker ju lite synd om henne jag vickar åt.. Jag får ju jobb bara för att hon har brutit handleden, hehe. Det är ju bra för min plånbok i alla fall! 

Igår efter jobbet åkte jag och umgicks med bästa Linda, hade inte träffat henne på på tok för länge, så det där med att åka hem med halv elva bussen igår sket sig och jag sov kvar i stället! Fyra timmars sömn innan en hel dags jobb känns ju lite i både kroppen och huvudet nu när jag kommit hem och slappnat av, men man lär ta vara på tiden! 

Nu; maaat! 


puss
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig välja vilken kameraväska jag ska köpa? Svart eller svartbrun? Behöver lite åsikter!



Tack! :)

2012-01-04 @ 21:16:12
URL: http://annasplace.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0