proud of myself

Idag har jag hållt tal, för hela klassen, och jag är helt ärligt så jävla stolt över mig själv! Tror nästan att det var första gången jag gjorde det faktiskt. Mina händer sakakde som asplöv när det var klart, men nog gick det bra alltid. En annan tjej i klassen höll ett tal som fick minst halva klassen att gråta (inklusive mig), så fint och så sorgligt. Haft prov i företagsekonomi också, vet inte alls hur det gick.
Efter som jag höll mitt tal utan att dö tyckte jag att jag skulle ha en liten belöning, så en ny tröja och tre par strumpbyxor fick följa med hem. Träffade även Emelie och körde hem henne, det börjar fan gå bra att köra nu, 10 mil på två dagar. 7 månader till, sen kan jag glida runt på vägarna själv om vi har tur!
Nu ska jag väl fortsätta ägna mig åt skolan hela kvällen igen, fick bara lov att berätta hur duktig jag varit. ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Gud vad bra! Kul att det gick bra för dig! Jag hade också lite svårt att prata inför folk till en början, men sedan blev det lättare. om man också är väl förberedd på det man ska säga, så går det mycket lättare också!



Du kan bara göra lätta små planeringar, typ som "till månad ska jag gjort klart det" och sådär. sätta upp lite tidlinjer så du får allting gjort! känns mycket lättare efteråt

2011-09-29 @ 07:59:07
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Linda

DU ÄR SUPERDUKTIG!!!!!!!!!!!

2011-09-29 @ 18:02:41
URL: http://www.derodias.devote.se
Postat av: Derodia

duärsjuuktduktig!

2011-09-30 @ 13:06:00
URL: http://www.derodias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0