one more

Nämn något som gjorde dig glad igår.
Godispåsen jag köpte.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Hoppade väl på bussen ganska precis tror jag.

Vad gjorde du för 15 min sedan?

Pluggade tyska, vilket jag borde göra nu också.

Det sista du sa högt?
"Ja, vadåra?"

Det senaste någon sa till dig?
"när du dansade, dansade du en timme i veckan då?"

Vad har du druckit idag?

Juice och mjölk.

Vad var det senaste du åt?
Renskavsgryta med ris.

Vad var det senaste du köpte?
Ny concealer från mus.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun!

Vad är det för väder hos dig nu?

Mörkt och kallt och molnigt.

Godaste glassmaken?
Kan inte bestämma mig, men choklad och vanilj går jämt hem!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ingenting är omöjligt. 

Sover du tungt?

För det mesta, ja. 

Drömmer du mardrömmar?
Inte alls ofta.

Trivs du med ditt jobb?

De få dagar jag jobbar - ja. Skolan suger däremot.

Favoritklädsel?
Jeans, converse och någon tröja. En fet halsduk också, nu när det börjar bli kallt.

Favoritlåt just nu?

Finns många fina, gillar Adele.

Vad ser du om du tittar till höger?
Pappa ♥

Vad gör dig glad just nu?

Helger och fina vänner ♥

Vad ska du göra härnäst?

Pluggaaaaaa!

Höger el vänsterhänt?

Högerhänt.

Humör just nu?
Mittemellan, varken till eller från.

Favoritgodis?

Ge mig choklad, nästan vilken som helst, och du har garanterat fått många plus i kanten. 

Kläder just nu?
Bästa stickade tröjan och ett par jeans.

Sommarplaner?
Sommarn känns långt borta, men hoppas jag kan njuta till fullo av mitt sista sommarlov och tjäna lite pengar däremellan.

Hur många kuddar sover du med?
Jag har jämt fem kuddar i sängen, men sover nästan alltid utan tillslut tror jag.

Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska!

Vad är viktigast för dig?
Just nu - familjen och vännerna.

Är du kittlig?

Japp. 

Snarkar du?
Inte vad jag vet.

Stjärntecken?
Vädur.

Äckligaste insekten?
Jag tycker verkligen inte om flugor, bromsar och myggor (mest för att dom bits dok..)

Stökigt el välstädat?
Det är stökigt, jag skulle vilja ha det lite mer välstädat. 

Vad längtar du mest efter just nu?
Höstlov och förändringar, jag behöver något nytt.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Matilda Forsell

vilken fin blogg du har! :)

2011-10-10 @ 22:44:01
URL: http://matildaforsells.blogg.se/
Postat av: Hannah Larsson

/Åh tacktacktack! Känns bra att vara tillbaka faktiskt, blogginspierad! Får hoppas att den håller ett tag också.

2011-10-11 @ 10:25:25
URL: http://hannahlarsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0