värdelös

Hej på er. Jag har konstaterat tatt min blogg har blivit helt totalt värdelös! Jag vet inte varför egentligen, har bara inte haft varken tid lust eller inspiration vilket känns skittråkigt.. Hoppas på att det blir bättre tider snart. Tyvärr har vi så mycket i skolan hela tiden och sådär, känns som att jag bara klagar på det jämt och ständigt. Ska sluta med det! 

Ska försöka fixa en ny design, den här kan jag ju inte ha längre..... Och så ska jag försöka fota lite mer. Och bli en lite bättre bloggare, jag skulle inte vilja läsa min egen blogg nu, och det är ju mindre bra. Nu ska jag sluta babbla och ta tag i mitt plugg istället (haha, ni hör ju hur det här slutade..). Puss.


Tror att mer än hälften av min "fotoblogg" består av fula (den här var nog värst på länge, osminad och allt) webcam bilder på mig själv nu, ILLA!

Imorgon ska jag träna med Elin!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, engelskaläxa lät inte alls lika kul!

2011-03-18 @ 09:50:21
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0