trött tjej.

Måndagen är över och tur är väl det, jag tycker inte om måndagar. Och jag gissar på att jag inte är helt ensam om den saken? Jag hade sovmorgon idag (inställd samhällskunskap!) och tur var väl kanske det, jag somnade halv två inatt. Duktigt! Nu känner jag att jag börjar bli skapligt trött och ska nog snart krypa ner under täcket. Jag borde plugga, men vet inte om jag orkar.. Annars har dagen varit helt okej, den gick ganska fort pga att vi började tio. :) 

Och så får vi inte glömma att det här är första dagen på mitt nya nyttigare liv, japp ni läste rätt. Jag fick ångest igår när jag insåg hur mycket godis/fika mm jag hade ätit förra veckan så jag bestämde att det fick vara slut på det. Tänkte till en början att jag bara fick äta godis fredag och lördag, men under nu kvällens gång så råkade jag skaka hand med min pappa om att vi inte ska äta godis innan påsk. Så vipps vart det ett godisförbud på en och en halv månad istället. Envis som jag är lär jag ju göra allt för att inte låta han slå mig också, hehe. ;)


Yoghurtpannacotta med jordgubbar. Jag har redan ett så extremt sötsug så jag går till skafferiet och vänder bara för att kolla om det finns något gott. Två äpplen har jag ätit ikväll istället för bilpåsen mamma köpte. Bra början, duktig tjej!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: sara [fotoblogg] - trettontretton

sv; okej, kollade runt lite och bilderna ser ju grymma ut :) Blir nog mitt nästa inköp om jag får några pengar :)

2011-03-14 @ 21:46:33
URL: http://trettontretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0