onsdag

Hej. Igår fikade jag med min vän Enia, vilket var mycket trevligt. Och idag så vet jag inte vad jag gör riktigt. Jag hittade en sjukt snygg skinnjacka i stan, fanns den i min storlek? Nej. Jag håller på och försöker skriva ett CV (lite för sent att söka jobb nu? Ja.), skitsvårt är det. I övrigt så längtar jag till helgen och så pluggar jag. Spårk. Skittråkigt, engelskan kvar nu. Sen sova. Ovärd dag och ovärt inlägg. Nu tillbaka till pluggandet. 


Bara för att ni inte skulle få ett bildlöst inlägg. En plastpåse, som jag tror kommer från monki. Lite fin sådär i alla fall
bloglovin

Kommentarer
Postat av: JULIA [ fotoblogg ]

Är det bara till mig eller har våren kikat fram hemma hos dig också?:D

2011-03-24 @ 16:20:34
URL: http://photojulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0