helg

Jag är trött, sjukt trött. Nästan sådär så att jag skulle kunna lägga mig och sova middag, vilket säger ganska mycket eftersom jag aldrig sover middag. Veckan har varit jobbig, jag har hållit svenskatal, haft prov i samhällsekonomi och skrivit engelskauppsats, plus att jag har gjort alla vanliga läxor som tyska, engelska och svenska. Även min naturkunskap har jag försökt göra lite på, inlämningsuppgift. Nästa vecka blir lugnare tror jag och det ska bli riktigt skönt, från och med söndag natt så har jag bara sovit sex timmar per dygn vilket är på tok för lite för mig. Nu ska jag bara ta det lugnt hela dagen. Jag har inte läst bloggar sedan innan jag åkte till fjällen förra veckan, vilket har resluterat i att jag har 386 olästa inlägg att ta ikapp enligt min bloglovin, det kommer att ta ett tag, så jag börjar nog på en gång. ;)

Ge mig sommar nu, tack.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0