så. himla. underbart

S O M M A R L O O O O O O O O O O O O O O O O O O O O O V !
Jag lovar, det har aldrig varit såhär skönt att gå på sommarlov. Firade med en glass på stan med Evelina och Erica, värt! Sen åkte jag hem och umgicks (säger man så?) med Linn, vi badade och åt vattenmelon och såg på film, för tredje dagen i rad. Igår var även Elin med, vi hade grillmys vid stranden. Sjukt vad bra människor det finns. ♥ Det är alltså vad jag har gjort sedan jag skrev här sist. Och avslutat mitt första år på gymnasiet då. :)
Livet är bra nu! Det ända som känns lite surt är myggbettet på foten och att det är typ 27 grader inne, vågar inte ens gå upp och känna på mitt rum, hehe. Och att jag inte får träffa alla fina i klassen lika ofta kanske, men det går ju faktiskt att lösa utanför skolan. Nu ska jag sova tror jag, och njuta av friheten lite till. Puss



glad tjej (a

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Grattis till sommarlovet! :-D

Tackar så mycket, tycker det var duktigt gjort av mig xD

2011-06-09 @ 10:37:30
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0