13-17 grader / regn / helmulet / åska

Och den rubriken beskriver väl hur största delen av mitt sommarlov sett ut hittills, just nu stog termometern på 13 och jag spenderar dagen till stor del inomhus med tjocktröja och mjukisbyxor. Förmodligen krper jag ner i soffan och kikar på en film när jag har gått en inte allt för lång promenad med hunden. 
Sedan jag bloggade "på riktigt" sist har jag för övrig hunnit med studentfirande, bastubad, studentbalskikande, filmmys + biomys + kanotpaddling i regnet med Linn och lite sånt där. Och så har jag hunnit dra på mig en förkylning (som nästan är borta, peppar peppar.) och fått ca 40 kliande myggbett på benen. Sommar?


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lindaaaa

tkr din header är brutalt snyggggg!! saknar dej! <3

2011-06-18 @ 22:08:05
URL: http://derodias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0