jag är tillbaka på hemmaplan

Vi har haft några bra dagar i gbg och strax utanför smögen, lite halvtråkigt väder så vi är hemma tidigare än väntat, men det gör väl inte så mycket. Egentligen kom vi igår kväll, efter ca. 9 timmar i bilen, men då kunde jag inte sitta stilla mer. Ringde till Linn och har umgåtts med henne tills för 40 minnuter sedan. Vi har padlat kajak, badat, tältat på en studsmatta, grillat marsmellows mitt i natten, nattbadat, åkt båt och ring efter båt, badat och lagat mat. Ungefär 3 och en halv timme har jag sovit i natt/morse 05.00-08.30 = jag är sjukt trött nu, ska dricka upp min kopp te, sen blir det sängen! 


bild från linns fb... finaste vännen ♥♥♥
bloglovin

Kommentarer
Postat av: n i k o n s p h o t o ♥

Sv: Så lite så! :)

2011-07-10 @ 20:52:12
URL: http://nikonsphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0