tillfällig sovplats




På bild ett och två ser ni min tillfälliga sovplats, bredvid tv:n på övervåningen på en madrass. Det funkar det också.
På bild tre ser ni böckerna som ligger bredvid mig när jag sover, Camilla Läckbergs fyrvaktaren och min lilla tanke- & inspirationsbok "fotografera!"
På bild fyra har vi en bok som damp ner i postlådan idag, från cdon.com. Alla filmer jag beställde verkar dock ta lite längre tid på sig.. 
Sjalen på bild nummer fem fick jag av min snälla mamma igår! :)

Det snöar tyvärr lite för mycket för att jag ska dra ut kameran och fota idag, så istället ska jag dammsuga väggarna på mitt rum tydligen, mamma säger att vi ska göra det innan vi börjar måla så det är lika bra att börja.
Ikväll ska jag bort på middag, det märks om jag skriver något mer här under dagens gång.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: FRIDA MARBE - a photo girl

sv: lugnt! ;)

2011-01-05 @ 17:13:15
URL: http://marbes.blogg.se/
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Visst är hon? :)

Var så lite så! :)

2011-01-05 @ 20:07:34
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0