tillbaka

Nu har jag inte bloggat på ett tag, igen. Fast den här gången förvarnade jag i alla fall. ;)
Var i Stockholm med SP1orna igår som sagt. Och det var mycket trevligt, i alla fall fritiden (jag shoppade för ynka 60kr fast jag var i sthlm, två linnen!) och bussresan hem, jag kan ju lova att dom som ville sova på våran buss fick det jobbigt eftersom vi var ett gäng 8 flickor som lekte lekar och skrattade oss igenom tre timmar, värt! Innan det så höll jag Evelina och Johanna även på att missa bussen hem och sprang som tokar, men det blev ju bra tillslut, vi hann dock inte köpa någon kvällsmat, men sånt är livet. 

Idag hade jag sovmorgon till tio och slutade halv tolv, (= 1 timme buss - 1.5 timmar lektion - 1 timme buss) ganska ovärt då det enda jag gjorde på lektionen var att nörda facebook. Mellan timmarna i buss hann jag dock med en vända på stan med två fina, två nya bhar och lite pizza i magen följde med hem, både och var behövligt. ;)

Nu väntar plankstek, can´t wait. Det kommer förhoppningsvis bli riktigt riktigt gott och resten av kvällen så är det säkerligen tv:n som får min uppmärksamhet.
Imorgon träffar jag min vän Emelie, och bloggar lite såklart. Puss


sommar ♥
bloglovin

Kommentarer
Postat av: fotograf ottilia lindell

Svar: Ja, riktigt söta. :D

2011-01-29 @ 17:58:20
URL: http://lindellottilia.se
Postat av: Ida Fiskaa

svar/ tusen takk :)

2011-01-29 @ 18:09:35
URL: http://blogg.idafiskaa.com
Postat av: Johanna

När kommer stockholms bilderna upp? :)

2011-02-02 @ 20:52:59
URL: http://johannahellstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0