snart så



Tänk om dessa små vårtecken skulle vilja kika fram snart igen, ibland längtar jag lite faktiskt. Särskilt nu när termometern än en gång visar -18 grader. Men det är väl bara några månader kvar nu.. ;) Bilder från 2010 dåra.

Idag efter skolan har jag inte gjort så mycket, råkade fördriva några timmar med att redigera bilder och läsa bloggar, vips så försvann tiden jag skulle lägga på läxor. Nu får jag ta dom imorgon istället verkar det som. Men men, fredag kvar nu sen helg, efterlängtad! Nu ska jag nog sova tror jag, kram.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: sofiahassan.blogg.se

tack så mycket! :)

Ja precis, så känner jag också. Dock ska jag läsa vidare efter gymnasiet och måste tänka på vad jag vill med mitt liv, och det ökar stressen ännu mer.

Kram!

2011-01-13 @ 22:09:01
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0