slump


bilden är slumpmässigt utvald från alla bilder jag tagit under år 2010, och definitivt inte en av dom bättre, snabbt redigerad är den också.

Jag är riktigt duktig och sitter och rensar ur alla bilder jag har på datorn 2008-2010, det tar ett tag 2008 och 2009 har jag rensat. Bara förra året kvar nu, knappt 9000 bilder. Och då har jag ändå försökt rensa flera ggr förut. Vi får se hur detta går, antar att det kommer försvinna några tusen, hehe.
Plugga är något annat jag borde göra idag, vi får se om jag "hinner" med det. Skolan börjar igen imorgon, och det känns inte alls lockande att sätta väckarklockan på 06.00 imorgon bitti vill jag lova. Men man kommer väl in i det igen på några dagar antar jag, som vanligt.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag VET Carro!! det gör mig så jävla ledsen att tänka på vad vi missar!! Jag hatar sam, jävla värdelösa program, man får inga erfarenheter alls! Ingenting jag kommer använda! det är väl bättra att lära sig sätta upp tält och överleva livet eller?! Åh en sak är säker, och det är att jag ALLTID kommer ångra att jag inte gick Vildmark/Turism uppe i Älvdalen med dej! <3 <3 <3

2011-01-09 @ 21:43:12
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! :) just nu har jag två stycken pågående tävlingar på bloggen;



en simpel "veckans blogg"-tävling;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/v-som-i-vill-du-bli-veckans-blogg-v3.html#comment



en tävling där man vinner en ögonskugga från make up store;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/december/t-som-i-tavling-om-en-ogonskygga-fran-make-up.html#comment



hoppas någon utan tävlingarna faller dig i smaken, annars ber jag om ursäkt! puss & kram :)

2011-01-11 @ 18:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0