HEJ IGEN

Ja, jag är medveten om att jag inte har bloggat sedan i torsdags. Men vad gör det om hundra år? ;)

I fredags var jag ledig och gjorde ingenting på förmiddagen, träffade min vän Linn på eftermiddagen, åkte hem till min vän Elin vid 5, fotograferade henne inför svärdsjöskolans bal och åkte in till balen och kollade på alla grymt fina människor. Efter detta åkte jag till min vän Linda, och träffade henne Enia, Emelie och Julia resten av kvällen och natten vilket var mycket trevligt. 

[love ♥]

Igår gjorde jag inte så värst mycket alls när jag kommit hem, kollade på P3 guld på kvällen där, och somnade sedan med min bok i handen.

Idag så har jag pluggat lite och sen så har jag börjat måla mitt rum, vilket känns mycket bra, nu är hela jag vitprickig och fin! På kvällens schema står dans, så det blir nog riktigt kul.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Olamona

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-09-01 @ 11:25:21
URL: http://olamona.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0