baka ?

Hej. Historia prov och i övrigt rätt trött dag. Tror jag lyckades helt okej med provet i alla fall, och herregud vilken lättnad att det är över nu! Har nyss läst cirka 170 inlägg från massa olika bloggar, det tog ett tag. ;)
Nu ska jag leta på min lärares nummer och fråga om han är frisk (blir han hemma imorgon är jag ledig, och då vore det ju dumt att vara i skolan..), sen så fick jag väldig lust att baka, frågan är om det är för sent eller inte..?
UPDATE: jag ÄR ledig imorgon, underbart! ♥
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, bra bra ;) då kan vi nörda oss tillsammans medan dom andra dampar lös på oss ;D



ta med din laddare också!! Vet inte var min är någonstans... hehehehe

2011-01-20 @ 20:53:01
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0