. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Detta är ett tappert försök att visa att jag provat mitt silvernagellack jag visade igår, det gick inte vidare bra dock, ni fick ju se mig i alla fall ;), men det är silvrigt  och glittrigt. Jag hade velat haft det matt och mer täckande, men en tia var det väl värt. 

Mamma min tog datorn med bilder på, så ni får inga sådana just nu, men ska väl visa några senare ikväll! Tar tag i lite skolsaker så länge. På tal om skolan så har vi fått ny engelskalärare = det bästa som skulle kunna hända! :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va fin du är!



kram!

//Anna

driver webshoppen Avanna

snygga linnen tshirts magtröjor tygkassar mm

Just nu fraktfritt med koden Augusti

www.avanna.se

2011-08-24 @ 20:11:58
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Helena

tack söta. Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

2011-08-24 @ 21:19:32
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0