dåligt

Jag är så otroligt besviken på mig själv för att jag inte har fotograferat något i sommar. Jag har lovat mig själv att jag ska utvecklas inom fotograferingen det här året och sommarlovet var liksom the time to do it, lovet är slut och jag har inte haft en enda jävla organiserad fotografering (inte har jag fotograferat fint förövring heller), förstår inte vad mitt problem är, vill jag inte? Blir så himla sur på mig själv. Jag vet att jag kan och jag vet att jag tycker det är skitkul, så jag har liksom inte ens en förklaring till varför jag inte gör något. Jag vill läsa fotografisk bild A som individuellt val också, valde jag det när jag hade chansen? Nej. Jag valde matte C och sen fick jag ett sketet tredjehandsval på poängen som blev över, bild och form (jag dör vad tråkigt), pratade med syon idag, men nu är kursen full och ikväll tänker jag hata mig själv för att jag inte valde det på en gång. Fan.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0