29 augusti 2011

Hello there, idag har jag bjudit på middag här hemma. En mycket god fisksoppa faktiskt! Mamma har bestämt att jag en gång i veckan ska laga mat, så varje måndag framöver är det jag som ser till att familjen blir mätt i magen. Vi får väl hoppas för deras skull att jag sköter mig. ;)

Annars hade jag och Evelina och Ida morgonmys på waynes innan skolan började, bra start på veckan var det! Inte helt fel att ha sovmorgon varje måndag ändå. 

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt, förmodligen lite matte c och sådant där trevligt. Annars skulle jag gissa på lite tid vid datorn eller tvn. 

Det finns ärligt knappt en bild på mig själv i mina mappar, och vet inte vad jag ska visa annars, så detta blir bildlöst.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är du serri?? Har du också sovmornar på måndagar? :D

2011-08-30 @ 15:47:38
URL: http://mlis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0