tur i oturen / bildlöst

Lättnaden när man inser att det faktiskt är två dagar kvar på garantin när objektivet ger upp = enorm. Jag har aldrig haft sådan panik som på bussen hem idag, han på expert sa: du har garanti i ett år så ta med dig det in så kollar vi. Jag visste att det var precis den här tiden på året jag hade köpt det, den här gången var marginalen på min sida. Hade seriöst burtit ihop om ett objektiv för 4400 bara skulle vara min kompis i ett års tid. Får gå in med det imorgon nu, så får vi se hur det blir.

Annars så tar skola träning vänner och plugg upp min tid för tillfället, bara två dagar kvar till lov nu i alla fall! 
Jag ska krypa ner i sängen och sova nu. Imorgon ska jag göra slut på lite mer pengar, kan någon gissa på vad? ;) Jag tror det blir rätt bra faktiskt. Vi hörs, har lite att visa också när tiden finns!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Alhocfoto [FOTOBLOGG]

Vilken tur kan man säga! :D

2011-04-20 @ 14:43:31
URL: http://alhocfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0