Jag bara råkade

Jag bara råkade göra slut på alldeles för mycket pengar idag, jag hittade en hur-fin-som-helst skinnjacka och jag kunde inte gå ifrån den. Känns inte vidare bra i plånboken (läs: det kändes förjävligt..) men oj så mycket jag tycker om den (och jag kommer inte kunna lämna tillbaka den, för jag vet hur mycket jag kommer ångra mig sen när det är gjort), inbillar mig att det var en bra investering. Snåla kan jag göra någon annan gång ;)
IKEA har vi också hunnit med mamma och jag, träffade nog skönaste personalen någonsin, hahaha. Hyllor och lite smått och gott till rummet, nu väntar jag bara på att min säng ska komma och sedan är det klart = glad tjej.
Next up: sova!

Om ni vill få bilden att passa ihop med texten, så är det nog bara glad tjej som har något att göra med den, jag blir glad av sommaren :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visa bild på den Caroline! :)

2011-04-16 @ 19:04:20
URL: http://johannahellstrom.devote.se
Postat av: Phillipmiriam

Great idea make it site. Thank you.

2011-07-18 @ 14:01:04
URL: http://phillipmiriam.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0