tisdag


3 stycken gamla fotosidan för 20 kr styck på fotomässan och en ny kamera och blid, där jag betalade 50 spänn och då kommer få två till på posten, kanon tycker jag ! :)

Dagen har bestått av flera prov och ett utvecklingsamtal, skönt att ha det gjort i alla fall! Gulligt av emelie att hålla bloggen vi liv igår också. Jag hade fullt upp med skolan, vilket jag har fortfarande och kommer ha ända fram till jul.. Tänker ta det lugnt idag dock. Jag har väl gjort tillräckligt? 
Nu ska jag och pappa åka och beställa tapet och färg till rummet mitt. Puss och kram ♥
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mycket bra tidningar!

sv: ja jag med. Det var nära att jag inte drog dit dock -.- Men som tur var hann jag gå upp i tid! :)

2010-12-01 @ 07:58:46
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0