home

Hemma efter ett trevligt dygn i Furudal nu. Hann bland annat med hockey, pizza, cyckelturer (ett äventyr i sig vill jag lova!) och pannkaksfrukost, så inte har det gått någon nöd på mig inte, hann träffa massa nytt folk också såklart, så snälla så! 

Sen har jag hunnit med ett träningspass såhär när jag hade en ledig kväll, duktigt! Så nu sitter jag nyduschad och kikar på tv samt letar telefon, iphone 4S vs HTC..?


Det är torsdag idag, så jag fick plättar till middag, med inte klagar jag. :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

åh så gott! bilden i headern är så himla fin, söt du är :)

2011-11-05 @ 16:01:29
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0