fullt upp

Internetet är tillbaka och jag har plötsligt sjukt mycket att hinna med innan lovet tar slut, så uppdateringen kan bli gles. Hade en mysig kväll och natt med fina tjejer och kom hem mitt på dagen idag, sen har jag gjort klart min kemi och kollat på oth. Nu drar jag till Linda snart, sen vidare till furudal imorgon, hem på torsdag, ledig kväll tror jag (fall någon vill något? ;)) sen ska jag fota med emelie, fika med meggi och ha en kul kväll på fredagen, sen drar jag förmodligen till Linda mfl på lördag låter det som och sen kommer jag väl hem helt slut på söndagen och ska försöka träna.

Det där är mina planer, jag hoppas att så många som möjligt håller, hehe. Njut av höstlovet snyggingar, det gör jag! ♥
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0