back to normal


Emelie har fotograferat och redigerat. 

Nu är det slut kära vänner, imorgon börjar skolan igen. Med tanke på att jag har haft det bästa höstlovet någonsin, så känns det ändå lite okej, men samtidigt är det ju ännu tråkigare att det är slut. Åh, har haft så himla mycket roligt!
Fredag: Festade lite.
Lördag: Fira pappa.
Söndag: Chilldag.
Måndag: Jobb, pizzahäng och myskväll.
Tisdag: Myskväll.
Onsdag: Furudal.
Torsdag: Furudal.
Fredag: Foto, fika och fest.
Lördag: Fest. 
Söndag: Trött, söndagsångest. 

Har haft det så himla bra! Lite saker kanske borde vara ogjorda, hehe, men nu är det ju som det är. Och när 98% av hela veckan är positiv så tänker jag vara glad och nöjd! Med tanke på att jag la mig klockan 5 igår morse och klockan 6 imorse, så känns det som att det är sängen som väntar på mig nu. Hoppas ni haft ett lika bra lov som mig! :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0