+ / -

+

broschyrer om kameror jag väldigt gärna vill ha

ny blixt till kameran (för tidig julklapp tror jag nog den blev, tack mamma ♥)

5 nummer DigitalFoto

ny bok av bra författare

-

engelskabok jag måste läsa till 8 december (tycker inte om att läsa när jag måste)

måste jobba matte hemma

prov om texter i svenskan på tisdag

prov i tyskan på tisdag och i naturkunskapen på torsdag


50 bra/50 dåligt alltså, synd bara att jag inte ens hinner klart med det dåliga, så att jag inte får börja på det bra. Orkar. Inte. Med. Skolan. Så jävla mycket hela tiden. 
Aja, har inte tid med det här - tillbaka till pluggandet, kör kanske (om jag inte gör något annat..) 40 minuter till, sen tänker jag sova, punkt slut. Puss
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0