dear winter, where are you?

Tycker att snön borde komma, saknar den nu. Det är tredje december och jag har ingen chokladkalender än.. </3

Gårdagen innebar chill på falu fri, engelskauppsats (som jag faktiskt, för första gången, blev nöjd med!), mattelektion på falu fri, häng i mosters lägenhet (jag vill flytta dit) och inflyttningsfest - där jag och linda var lite väl off av någon anledning. 

Idag gör jag inte mycket alls, ikväll träffar jag lite tjejer igen och drar till tänger - hoppas på en kul kväll, och hoppas att jag kommer hem på något vis inatt, hade varit skönt att sova hemma tycker jag. 

Pussssss

(bildrik blogg, jag vet.)

Hörrni, det snöar ju faktiskt ute! :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0