5

"Jag, Carro och Emelie har ju försökt plugga idag, Emelie var en sträng lärare. 
Carro ville ge upp men då skrek Emelie och slet i henne. Till slut lyckades jag och Carro smita iväg och la oss direkt i sängen helt jävla slut. Efter ett tag kom Emelie efter och vi förväntade oss det värsta, men vår lilla fröken kröp upp mittemellan oss och gav upp i samma veva. Inte lätt." - http://derodias.devote.se/

Tyckte att finaste Linda sammanfattade det hela så bra så jag låter bli att försöka själv. Mysigt att träffa finaste tjejerna i alla fall, även fast matten fick mig att vilja dö typ, nu ska jag fortsätta lite till.... 

Ni var förresten så duktiga på att sjunga idag finisar, stolt över er jag. Ni är bäst! ♥
bloglovin

Kommentarer
Postat av: linda

älskar dig finaste ! du kommer lyckas med matteprovet ! lovar dej! <3

2011-12-05 @ 21:20:20
URL: http://www.derodias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0