kul liv

BRUKAR DU KOMMA I TID:
skola/jobb - ja, annars är det fan tveksamt.

HAR DU BRA KONDITION:
inte för fem öre

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
lär väl ha hänt igår eller i fredags antar jag

HUR KÄNNER DU DIG NU:
seg

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
vet inte faktiskt

KAN DU LAGA MAT:
jag kan om jag vill

VAD PLUGGAR DU:
sam-ekonomi

BLIR DU BRA PÅ KORT:
det beror helt på tillfälle

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
förra söndagen, när jag kollade på jag saknar dig

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nej

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
har haft både bättre och sämre

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
mjölk

ÄR DU NYTTIG:
haha, nej

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
japp

ÄR DU BLYG:
lite

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
runt halv tolv

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
det kommer jag inte ens ihåg

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
har ingen aning

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
inte överdrivet mycket

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
när jag var liten

JAG SOVER:
på mage alternativt på sidan

VAD SA DU SENAST?
hejdå

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
tyvärr inte

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
det beror på

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
plugga tyvärr

HAR DU SNYGGA SKOR:
ett fåtal

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
hej elin (tror jag?)

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
nej

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
inte vad jag vet

HAR DU KÖRKORT:
inte än, men hoppas kunna ta det så fort jag fyllt arton

ÄR DU ENSAM NU:
helt själv

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
studiedagen på torsdag

bloglovin

Kommentarer
Postat av: jborggren's fotogalleri

sv: Tack så mycket! :)

2011-09-18 @ 19:36:11
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: sara [fotograf] - trettontretton

sv; nja, det är ovärt att vänta på 5 tycker jag ;) man vet ju inte exakt när den släpps :p

2011-09-21 @ 14:51:21
URL: http://trettontretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0