vad håller jag på med?

Jag skulle behöva träffa en välstrukturerad person som kan hjälpa mig att hålla koll på vart tiden jämt lyckas ta vägen. Har inte pluggat på hela dagen vilket har varit jätteskönt. Men nu börjar jag inse hur många tyskaglosor jag kommer få lov att lära mig imorgon och känner ångesten som börjar komma. Ska det vara så himla svårt att för en gångs skull börja i tid? Ja tydligen, förmodligen för att jag heter Caroline och aldrig kommer lära mig det där med att planera. Bläää, jag tycker inte om skolan. Jag vill ha något nytt i mitt liv nu, vad som helst som är roligt/spännande/positivt/fint tack. 

Men ni, vi deppar inte över det. Har haft ännu en, i sin helhelt, kanonfin helg med många bra människor jag tycker om. ♥
bloglovin

Kommentarer
Postat av: märta

Sv: Ja jag vill oxå ha en iphone! Nu använder jag min pappas lite då och då :P



Jag känner likadant! Jag vill oxå att det ska hända något nytt.



kärlek.

2011-10-10 @ 14:40:54
URL: http://hypeandlost.blogg.se/
Postat av: CJ

Tusen tack söta du! :) Och jag känner precis likadant, var tusan tar tiden vägen?! Känns som att man vaknar, pluggar och sen är det mörkt och läggdags igen. Märkligt det där.

2011-10-10 @ 19:36:50
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: CJ

Haha, ja man får väl köra gamla hederliga to-do listor eller något liknande. :) Ha en fin tisdag söta du!

2011-10-11 @ 11:16:04
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0