today is a good day

ÅÅÅÅH VILKEN BRA DAG. Sjukt glad och positiv idag jag! Jag fick MVG i matte b, världens lyckligaste tjej typ. Fick sedan veta att jag fick VG på engelska nationella (och hoppas lite på att detta höjde mitt betyg i kursen, men det vet jag inte) och blev ännu lyckligare. Sedan gick jag till Foto A-bild och gissa vad? Min kamera hade kommit idag = bäst! Och så träffade jag en gammal klasskompis, vilket alltid är trevligt, och han sa att jag hade blivit lång, vilket jag tog som en komplimang. Sen köpte jag en glass, och så fotade jag lite Och när jag kom hem så hade en så sjukt fin klänning från nelly.com kommit, som min bror dessutom ska ge mig i försenad present, så jag slipper betala. Aja, nu blev det mycket och osammanhängade text, kort sagt så har jag en asbra dag. Puss! ♥


from today.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack Caroline!

2011-05-28 @ 17:30:48
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: CJ

SVAR: Åh men kul! Lycka till söta du!

2011-06-16 @ 12:41:18
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0