+/-

+ jag har druckit bärry hallon persika idag
+ jag har skickat kameran på "check and clean" så att den blir ren och fin till sommaren
+ jag har övningskört idag
+ två av alla prov är avklarade, och har gått bra (hoppas jag)!
+ det är snart helg igen
+ jag får jobba på lördag = pengar
+ jag ska träna med Elin imorgon
+ jag har köpt en ny väska idag

- det är kallt och allmänt dåligt väder
- vi har för mycket i skolan för tillfället
- min kamera kommer vara borta i tre veckor
- jag har inte tid att blogga
- och inte att fota (nu har jag ju iofs ingen kamera heller..)
- jag kommer få lov att plugga hela kvällen och förmodligen hela helgen

Där har ni mitt liv för stunden i +/-form, jag är rätt positiv ändå. Puss
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack :D

allt bra?

2011-05-13 @ 15:55:25
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Alhocfoto [FOTOBLOGG]

sv: ja, jag tyckte bilden var fantastisk! :D

2011-05-13 @ 16:02:29
URL: http://alhocfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0