7 mars

säg hej till mig 
och våran underbara
lilla hund halle!
Bild ett är okej, bild två fick jag en puss på, på bild tre försöker jag inbilla halle att jag har godis, på bild fyra ser ni mig efter ett x antal försök till en lyckad bild, bild fem är söt [eller något] och på bild sex så tyckte halle att han skulle få mat av min mamma. Bästa lilla hunden ♥

Nu var det ett bra tag sedan igen, jag har varit i fjällen onsdag till söndag. Mysigt. Nu har skolan börjat igen, och den här veckan är ett litet helvete. Men nog överlever jag. Jag är på riktigt riktigt bra humör av någon anledning, och jag älskar det. Nu ska jag dra på mig träningskläder och om ett litet tag drar jag och min vän Elin iväg och testar på zumba, vilket förhoppningsvis blir kanon. Vi hörs någon gång när jag har tid. Puss
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0