jag borde inte ha en blogg tror jag.

Fan, det här med att hålla bloggen uppdaterad går sådär, hehe! Men det är sommar och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om här (ja det är på sommaren man borde hitta massa att skriva om, men när jag gör något sitter jag ju inte vid datorn.. ) Idag har jag fotat Linn lite i alla fall, vi får se när det kommer bilder på det, först lär jag se till att fixa dem. Nu ska jag glo på OTH, Linn har fått mig beroende, skönt att jag nu kommer få lov att glo på det varje vaken timme tills jag tagit mig igenom alla sju åtta säsonger, herregud. Aja, hörs hej! :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Linnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

jag tror att det finns 8 säsonger än så länge ;) <3

2011-07-22 @ 11:51:58
URL: http://haringenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0