tulpan



Jag är trött. Stjärnhimlen är sjukt vacker ikväll, hade det varit varmt hade jag gärna legat på marken med någon fin person och kollat på den i en evighet. Jag ska istället läsa min samhällskunskap. Jag måste tvätta mitt hår innan jag går och lägger mig. När jag åker hemifrån imorgon bitti så kommer jag vara borta till torsdag kväll. 06.20 på torsdag ska vi vara vid skolan, då väntar buss till Stockholm. Vi ska gå på museum. Nästan alla för utom jag ska stanna över helgen. Jag får snällt ta bussen hem igen. Jag kommer förmodligen inte blogga förrän tidigast torsdag kväll. Jag är sugen på något sött, som alltid. Jag hoppas ändå på en bra vecka. Det brukar för det mesta sluta helt okej ändå. Nu ska jag sluta babbla om osammanhängande saker. Puss.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv, GÖtt att höra! :D Det är bara fint här med, men lite småtrött så blir nog natta kudden snart :D

Händer de något spännande imorgon? :)

tack så mkt :D

2011-01-25 @ 22:22:54
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0