trött tjej


Tänk vad roliga effekter det kan finnas till dessa kära webkameror..
Idag slutade jag klockan tio istället för klockan tre, värt! Var hemma strax efter tolv och åt tacopaj istället för äcklig skolmat. Tog en promenad med hunden och kameran. Var hemma igen vid två och skulle vara duktig och börja med historian på en gång. Tänkte att eftersom jag aldrig somnar så kunde jag få lägga mig och vila lite i soffan först. Två timmar senare vaknade jag, lyckat? Inte så. Skönt? Väldigt.
Har i alla fall pluggat lite sen jag vaknade, duschat har jag hunnit med också, nu ska jag skölja ur min inpackning jag har varit duktig och gjort.
Sen så har jag nästan 150 olästa inlägg på bloglovin, har inte kollat sedan i söndags pga allt plugg. Hoppas på att hinna kika på några ikväll. :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Nu har jag en TÄVLING på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 300:- hos RUnns Webshop!

Kom in på bloggen och titta! :D



http://photoframe.blogg.se/



/Tobias - PhotoFrame

2011-01-20 @ 09:27:55
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0