på gång

Idag är jag i full gång med att faktiskt plocka ur mitt rum, det har gått mycket bra också måste jag säga. Imorgon bär jag ut fåtöljen och skruvar isär sängen, sedan åker den på soptippen, just nu sover jag på en madrass och vi får väl se hur lång tid det tar innan jag får en ny säng nu, hehe. När detta är klart är mitt rum tomt i alla fall, så då ska det börja målas och så vidare, kommer bli kanon tror jag. Tills dess så ska jag börja med att krypa ner på min madrass och sova snart. 


Jag har lovat mig själv ett riktigt bra fotoår som sagt, men inte riktigt kommit igång än. Så här är en bild sen vi var i Kroatien. :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: MOA

fin bild, hoppas du hade en bra nyårsafton :D kram

2011-01-03 @ 02:08:37
URL: http://meimoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0