hinner inte

Hej! Jag hinner knappt med att sova om nätterna just nu, så bloggen har inte varit så prioriterad (men ni börjar väl bli vana nu?), förlåt.

Gröna Lund i torsdags var i alla fall mycket trevligt, jag slösade lite väl mycket pengar i chokladhjulet men å andra sidan så stod min dröm man där (mums!) så det var det värt.

Igår jobbade jag ända till 18.00 och sedan åkte jag direkt till kräftfisket med snällaste kusinerna med deras respektive och gulligaste kusinbarnen (♥) vilket blev en mycket mysig kväll.

Idag har jag jobbat, sovit och varit på kräftskiva. Är precis hemkommen och längtar efter min skönhetssömn (jag har inte fått så mycket av den varan på senaste tiden).

Puuuuss
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0