Kolla åt höger



Dessa små texter var till ganska bra hjälp måste jag erkänna. Svårt det där att de kör på fel sida.
Jag ska åka till London igen vill jag lova. Shoppa lite mer. Åka turistbussar igen. Åka London Eye. Kanske gå på några museer? Deffenitivt se en till musikal. Nu så vi Mamma Mia. Sjukt bra och med sjukt snygga killar. Nästa gång vill mamma se Billy Elliot. Känns bra att hon har bestämmt sig redan, det betyder att vi måste åka igen. Right? ;)

Dagen har rullat på. Fått lite färg. Pluggat åtminstonde lite. Kollat på när brandbilarna kom till ett av grannhusen (läskigt! Men allt gick bra i alla fall). Ätit god mat. Nu ska jag krypa ner under mitt täcke. Godnatt!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Maj

Vad många åker till London! :D Hur var det där?

2011-04-30 @ 05:27:36
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Saknar dig Carro! Du måste berätta om London! Men det blir nog bäst IRL!

Funderar på om jag ska ha födelsedagskalas på Lördag.. Huumm Huummm Huuuummm!! Har du nå iplanerat?? Har inte bestämt än om de blir nå eller om ja tar de en annan helg.. :o

kraaaaam pusss !!!

2011-05-02 @ 15:50:19
URL: http://www.derodias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0