tävlar

Jag tänkte pröva min lycka lite. Hos michaelaa ! Jag är med och tävlar om hennes grundkurs i porträttfoto, som ni kan köpa HÄR. Vill du också tävla så har du dygnet ut på dig, tävlingen hittar du här.
Jag skulle vilja vinna den här kursen eftersom jag tycker att porträttfoto verkar så himla roligt men har tyvärr inte riktigt kommit igång så väldigt mycket än, och har tänkt börja mera med det nu och Michaela är en så duktig och inspirerande fotograf som även är duktig på att förklara. Det skulle vara så skönt att  ha någonting som peppade mig att klara av alla läxor nu när vi har grymt mycket i skolan ända fram till jul, en kurs i foto som väntade på att bli sedd hade varit toppen! :)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0