hej blogg.se !

Direkt från devote.se kommer jag, här hittar ni min förra blogg om någon skulle vilja kika i den. Och det känns bara bra att jag ska börja blogga här nu. 
För er som kanske kommer hitta hit nya så heter jag Caroline, är 16 år, går första året på sam och älskar att fotografera, kort och gott sådär. :)
Och så är min mattelärare (eller dom flesta av mina lärare) helt veck, men sådant får man leva med! 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag kan tacka min vän emelielindstroem för att hon hjälpte mig med designen, du är allt bra du vännen! ♥

Annars så ska jag snart krypa ner i sängen min, imorgon bär det av tidigt, klockan 07.25 ska tåget gå, mot Stockholm, jag och min kära mor ska gå på fotomässan och så ska vi shoppa. Det kommer bli kanon och kameran följer självklart med, så förhoppningsvis kommer det en liten bildbomb som riktig start här sedan. Antingen på lördag kväll eller under söndagen, tills dess får ni ha det kanon, puss! 

ingen kopiering tillåten
Slänger väl in en lite blid på min kanin så vi slipper starta med ett bildlöst inlägg :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jadu carro, nu är det bäst för dej att du spammar bilder mest hela tiden tycker jag ;D



Hihi, tackar för berömmet ^^

Och välkommen till blogg.se, du kommer nog se att du gillar det bättre här ;) <3<3

2010-11-25 @ 21:31:30
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0