Emelie här! :D

Tihihihi, jag tycker att Carro uppdaterar lite dåligt så nu har jag blogg"rejpat" henne ;D

Dessutom har jag fixat så att det inte försvinner något från bilderna alls i högerkanten nu ^^ (Japp, jag vet att jag är underbar ;)

Annars så saknar jag Carro JÄTTEMYCKET och tycker att vi borde träffas mycket oftare och kanske fota litegrann ;) En så underbar person som henne kan man ju inte hålla sig borta från någon längre tid ^^


ME <3 YOU

Ni kommer nog få se lite inlägg från mig i framtiden om jag tycker att Carro är för lat (eller har jobbat för hårt med annat) och inte uppdaterar så mkt. :D

HUUUUUUJJJJ!! // EMELIE (Japp, believe it or not, men jag satte ut en länk till mej själv moahahahaha :D)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jadu Carro, jag håller med den där Emelie på alla punkter jag ;) <3<3

2010-11-29 @ 19:10:47
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/
Postat av: Neha

Snygg bild:D

2010-12-02 @ 12:47:07
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0