spegel


tapeten finner ni på vandrarhemmet jag och mamma bodde på i Sthlm ;)



Dagen idag har bestått av ett nationellt prov i matte som jag tror gick mycket bra. Och en helt värdelöst engelskalektion, där jag gjorde någon i fem minuter av 1 timme och 25 minuter, dom där fem minuterna var förresten bara pinsamma. Så fort jag ska prata engelska med våran lärare så tappar jag allt, bra där Caroline! Jag vet ju att jag kan egentligen, så det är ju bara jobbigt. Sedan jag kom hem så har jag suttit vid datorn en hel del. Och varit på kalas hos Sanna. :)

Nu kan ni förresten följa mig med bloglovin också, klicka bara på den lilla symbolen "följ bloggen" under min presentation i menyn här till vänster!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sara

åh, va cool bild! :D

haha, det är exakt samma med mig! Imorgon har jag engelska redovisning också och jag kan bara tänka mig hur det kommer låta, haha! =)

sv: åh, tack sötnos :D

ingen orsak! :D

hihi, det gjorde det säkert!! =)

hoppas för dig också då ;)

men vi får säkert MVG båda två (a)!

kram♥

2010-12-09 @ 22:27:39
URL: http://myfashionandstyleblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0