min jul i svartvitt


Lite av julbordet, lite av granen, det enda av caroline som fastnade på bild under hela dagen, söt hund vid namn bella, och längst ner, några av mina fina julklappar, "småsakerna" (trosor, handskar, en bok och the twilight saga på dvd). Väldigt mysig dag var det! :)

Idag har jag varit sjukt trött hela dagen, klockan sex imorse var jag nämligen på julotta. Fråga mig inte varför, jag har inget bra svar. Jag hade vid den tiden i alla fall bara fått 4 timmars sömn. Efter två timmar vaken tid sov jag sedan 3.5 timmar till, men det hjälpte nog inte så mycket. Jag har i alla fall bara varit hos min faster och ätit mat idag annars, och nu ska vi äta varma mackor tyckte jag det lät som, mums!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: ELLA - foto, dans och vardag

Verkligt fina bilder! :)

2010-12-26 @ 14:10:50
URL: http://ellamittliv.blogg.se/
Postat av: Sara

ååh, så härligt det ser ut! :D verkar som om du hade en lyckad jul :D

kramar ♥

2010-12-26 @ 23:27:42
URL: http://sarasmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0