lever livet

OJ, 73 timmar, 3 dygn och 1 timme, sedan senaste uppdateringen. Inte okej faktiskt.
Men det är såhär att jag lever livet, man måste göra det. Lite kort nu då:

Torsdag: Sovmorgon, två helt ovärda lektioner, klippning (grymt skönt, toppat bara, nöjd som attan faktiskt!) och sen hem, jag skulle blogga, men blev sur på min bror och gick och kollade på tv, sedan stängde min mor av datorn och då sket jag i det och sov. 

Fredag: Inställd sovmorgon på grund av "julavslutning" (= två 5 musikframträdanden och lite bla bla. + att våra lärare är sjukligt tråkiga och bara sa god jul och gott nytt år medan dom andra klasserna fick fika och lekte leker, besvikelse på hög nivå :()
Snabbis på stan innan bussen gick, hem till underbara Elin tillsammans med lika underbara Linn. Där var jag från tolv på dagen till halv tolv på kvällen, kikade film lockade hår åt kebab sedan fick vi dom övriga många timmarna att gå genom att göra ingenting speciellt, med det var underbart i alla fall. När jag kom hem slumrade jag in med sänglampan tänd och fototidningen uppslagen, lycklig och glad över att lovet äntligen hade kommit.


Och så idag så sov jag länge, åt frukost för att fem minuter senare fika. Fixade mig och gick till bussen, åkte in till staden för att spendera eftermiddag/tidig kväll med några fina vänner. Vi kikade en kort stund på stan för att senare sätta oss vid ett runt fint bord (eller vi kom på att bordet var ganska fult egentligen ;)) på en kinaresturang och äta god mat och banana split. Och prata en massa och ha det allmänt bra såklart, när vi åkte hem var vi sjukt mätta i alla fall. Bra dag flickor ♥
Jag kom hem till en middagsbjudning, men lät bli att äta. Tills mamma sa åt mig att ta fram efterrätten, och den såg så god ut så jag inte kunde låta bli, hallon och citron glass/cheesecake med smulade ballerinakakor (den mörka sidan) och hallon uppe på. Den var sjukt god, och det är helt klart värt det att jag är riktigt jobbigt mätt nu. Om inte allt för lång stund kryper jag nog ner i min säng tror jag. Läser lite fotobloggar och sådant först.



Blev väldigt långt och osammanhängande, och jag är imponerad om någon liten själ överhuvudtaget orkade läsa längre än första stycket, men jaja nu ska jag sluta. Puss och kram.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sara

åh, vilka fina bilder! :D

sv: ja verkligen! ^^

tack så mycket! :D

ingen orsak! :)

kram♥

2010-12-19 @ 19:59:38
URL: http://sarasmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0